AFSLANKEN

map

Stress en slaap

Insuline

Inflammatie

Vertering

Voeding

Genetica

Niet enkel voeding & beweging

Wat je gewicht beïnvloedt

Naast voedingsinname en beweging zijn er nog een groot aantal andere factoren die een impact kunnen hebben op jouw gewicht. Om voor jou succesvol een gepersonaliseerd plan te kunnen opstellen, dienen we deze zaken eerst in kaart te brengen, zoals:

Overmatige stress of slaaptekorten zorgen voor een continue omzetting van suikerreserves naar vetten.

Inflammatie of ontstekingen (vb: intoleranties) activeren het immuunsysteem en kunnen de vetverbranding afremmen.

Teveel toxische stoffen uit zeep, tapijt, drinkflessen, of andere, worden opgeslaan in vet wat het lichaam dan niet meer zal verbranden.

Jouw genen bepalen hoe je lichaam omgaat met voeding, beweging en levensstijl en dus ook wat je beter kan vermijden.

Langdurige inname van koolhydraatrijke en suikerrijke voeding kunnen de vetverbranding remmen.

De manier waarop je voedingsstoffen opneemt en hoe je lichaam ermee omgaat heeft een sterke impact op je gewicht.

Hoe sta jij ervoor?

Start met je screening

Aan de hand van onze DNA en levensstijl screening achterhalen we welke factoren jouw gewicht het sterkst beïnvloeden. Zo kunnen we deze zaken duurzaam aanpakken en zal het aanpassen van je voeding of lichaamsbeweging pas echt weer impact hebben!

Zij gingen je reeds voor

Klantenervaringen

Client Photo
Emma Josson

Ik was reeds bewust bezig met mijn voeding en levensstijl, toch heb ik dankzij het BiometrIQ rapport en bijhorende consult heel bruikbare inzichten gekregen. Nu kan ik nog doelgerichter keuzes maken

Client Photo
Peter Laevens

Na zelf lang gezocht te hebben naar de ideale balans tussen gezonde voeding en beweging, personaliseerde ik mijn aanpak met BiometrIQ. De resultaten waren sterk, het is 20 jaar geleden dat ik onder de 80kg ben gegaan.

Client Photo
Ruben Vanoverberghe

Dankzij BiometrIQ heb ik nu een duidelijk overzicht van de voedingsmiddelen die ik het best kan vermijden. Tijdens het consult hebben we deze inzichten omgezet in praktische en haalbare doelstellingen. Zo verloor ik 5 kg in één maand tijd.